wp-youtube-lyte
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/www/montmat.cz/www/dev.montmat.cz/wp-includes/functions.php on line 6121woocommerce-services
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/www/montmat.cz/www/dev.montmat.cz/wp-includes/functions.php on line 6121wpify-woo
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/www/montmat.cz/www/dev.montmat.cz/wp-includes/functions.php on line 6121Zboží z našeho e-shopu lze dopravit k vám pomocí tohoto dopravce:
Pokud jste z Brna a okolí, lze si zboží osobně a zdarma vyzvednout na této adrese:
Platbu za zboží v e-shopu je možné provádět pouze tímto způsobem:
Jakmile platba dorazí na náš účet, zboží expedujeme, pokud je skladem. Anebo začínáme vyrábět, pokud je na objednávku.
Je ale také možné zaplatit při osobním převzetí zboží na naší adrese – Dana Crlíková – Montmat, Návrší Svobody 7/22, 623 00, Brno. Potom lze platit těmito způsoby:
Za osobní převzetí si neúčtujeme žádný poplatek a je zcela zdarma
Reklamace a vrácení zboží je vždy nepříjemné pro obě strany. Myslíme si ale, že pokud už k reklamaci dojde, není třeba házet „klacky pod nohy“. Proto pro vás máme pár tipů k tomu, jak to udělat co nejlépe.
MontMat samozřejmě na všechno zboží poskytuje 2 letou záruční dobu a zboží také můžete vrátit do 14 dnů od převzetí zboží.
Pokud vám dorazilo poškozené zboží nebo se během 2 let stane s produktem nějaká nepříjemnost, můžete zboží poslat zpět. Postupujte prosím pomocí těchto kroků:
Pokud zásilku budete zasílat přepravcem, je dobré vědět, jak zásilku připravit:
Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce (pokud je nová). Ke zboží přiložte doklad o koupi (fakturu, popř. výpis z účtu). Vždy, prosím, použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení výrobku/ů. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit.
Jak je to s vrácením zboží, které mělo vyraženo iniciály, speciální text či jinou specifickou úpravu:
Pokud při objednávce zboží objednávající zvolí možnost ražby iniciál, monogramu nebo vlastního textu, nemůže být zboží vráceno nebo vyměněno. Takto modifikované zboží je považováno za výrobek na zakázku a nemůže být v souladu s občanským zákoníkem vráceno.
Pokud vám ale u takto modifikovaného zboží např. praskne spona, samovolně se uvolní šev apod., je to samozřejmě důvod k reklamaci. Vše posuzujeme individuálně a vždy se snažíme vyřídit k absolutní spokojenosti zákazníka.
Kompletní informace o reklamaci a reklamační řád najdete na našich stránkách v Obchodních podmínkách.