Obchodní podmínky MontMat shopu
MontMat shop
Česká republika
DIČ: CZ7751123963
1) Přijetí a vyřízení objednávky, kupní smlouva
Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušit před její expedicí. V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedicí, a bude expedována, může být po objednateli požadována náhrada nákladů spojená s expedicí zboží. O přijetí objednávky je kupující automaticky informován elektronickou poštou – e-mailem. V detailu každého výrobku i v potvrzení objednávky je předpokládaná dodací lhůta zboží, které nebylo skladem. Všechny položky v obchodu, kromě označených jako Výběr z variant a Na objednávku, jsou skladem (i když tak nemusí být označeny). Pokud zboží není na skladě, budeme Vás neprodleně informovat o dalším termínu dodání.
Pokud provedete storno objednávky do 12 hodin, považujeme objednávku za zrušenou. Storno můžete poslat e-mailem případně provést telefonicky. Při zrušení objednávky je nutné uvést Vaše jméno, e-mail a číslo objednávky.
2) Druhy dopravy veřejnými přepravci:
Objednávku je možné vyzvednout vždy dle domluvy. Objednávky, které jsou skladem, je možné vyzvednout už druhý den, je ale také nutná domluva. Domluva může proběhnout e-mailem (pouchdan@seznam.cz) tak i telefonicky (604 987 822).
Zboží je doručováno společností Česká pošta, s. p.
Cena za přepravu se zobrazuje ihned po výběru způsobu dopravy. Reklamace poškozené zásilky je možná pouze u převzetí!
3) Záruka
V balíku vždy najdete daňový doklad. Záruční lhůta začíná běžet datem doručení výrobku zákazníkovi. Datum doručení výrobku/ů zákazníkovi prokazuje zákazník. Ve sporných případech může být záruční lhůta prodloužena o 5 (slovy pět) dní jako náhrada za čas dopravy.
4) Rozpor s kupní smlouvou – obecné informace
Na zboží poskytujeme záruční dobu danou zákonem, tj. 2 roky.
5) Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy
Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Vrátit lze pouze nepoužité a nepoškozené zboží. Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží (náklady na přepravu apod.).
- na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
- na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího,
- na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání, na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li kupující jejich originální obal, na dodávku novin, periodik a časopisů, spočívajících ve hře nebo loterii.
6) Doručení a dodací podmínky
Veškeré zásilky sledujeme až do jejich doručení, snažíme se tak předcházet problémům, které při doručování vznikají.
7) Způsoby úhrady
Osobní odběr – platba je možná hotově nebo platební kartou při osobním odběru na výdejním místě.
8) Reklamace
Pokud při objednávce zboží objednávající zvolí možnost ražby iniciál, monogramu nebo vlastního textu, nemůže být zboží vráceno nebo vyměněno. Takto modifikované zboží je považováno za výrobek na zakázku. Zboží opatřené vlastním textem nebo monogramem či iniciály bylo upraveno na přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a nemůže být v souladu s občanským zákoníkem vráceno. Pokud si zákazník pouze vybere zboží z již existující nabídky, aniž by přispěl nějakým vlastním specifickým pokynem k finální podobě zboží, nelze mu bez dalšího odepřít právo na vrácení zboží.
- Připravte zásilku dle popisu níže. Jakmile budete vědět kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout, kontaktujte nás.
- Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu zašlete dle popisu níže vámi zvoleným přepravcem.
Jak zásilku připravit
Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy, prosím, použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení výrobku/ů. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. Peníze Vám budou vráceny na bankovní účet (nezapomeňte ho uvést) a to obvykle do 3 pracovních dnů od obdržení zásilky. V případě vrácení zboží bude částka ponížena o přepravní náklady (neplatí pro reklamace!). Zboží odešlete na adresu: Dana Crlíková, Návrší Svobody 7/22, Brno, 62300. Na výše uvedené adrese se nachází provozovna s dílnou a zboží tam můžete během otevírací doby doručit i osobně.
9) Reklamační řád
Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace, musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.
V případě reklamace můžete zvolit dvě možnosti, postupujte dle popisu níže: zašlete výrobek na adresu: Dana Crlíková, Návrší Svobody 7/22, Brno, 623 00. Na výše uvedené adrese se nachází provozovna s dílnou. Zboží zde můžete doručit i osobně (po domluvě e-mailem nebo telefonicky). Jakmile budete vědět, kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout, kontaktujte nás. Zboží musí být kompletní (včetně příslušenství). Ke zboží přiložte doklad o koupi. Zásilka zaslaná na dobírku nebude převzata. Doporučujeme Vám zboží pojistit. Ihned po obdržení zboží Vám zašleme reklamační protokol.